tisdag, november 16, 2010

Jävla idioter

 

Som jag skrev nyss så kunde jag inte komma iväg till EPM i morse pga att bildörren frusit fast, jag kunde helt enkelt inte dra och slita, för då skulle helt enkelt handtaget lossnat……..

Fick ringa återbud, även om jag var ute i god tid och skulle starta upp bilen så den skulle tina, så var jag inte ute i tillräckligt god tid för att hinna ta bussen…….Jag bor en bit utanför stan och bussen går inte mer än en gång  timmen Ledsen

Surt, men va ska man göra……

Nu ringde sjuksköterskan och sa att eftersom jag missat två tider “ Förra gången låg jag med huvudvärk”  Så fick jag ingen ny tid !!!!

Va fan…….jag har fått remiss dit ifrån psyk, eftersom psykologen anser att jag har så mycket trauma att arbeta med, han ansåg pga av min höga självmordslust att jag verkligen behöver EPM….

Å nu får jag det inte…….Helt jävla underbart, hon tyckte att jag borde haft mer framförhållning inför mötet, alltså bättre planering….Hur fan mer kan man planera….jag skulle va där 8.15…….Jag gick ut för att starta bilen redan klockan 7.40, det tar ca 10 minuter att åka…….Skulle jag ha startat biljäveln redan klockan 7 då eller *muttrar* 

Faaan va arg jag är nu Djävul

Inga kommentarer: