torsdag, november 25, 2010

Slö, pigg, hata tuttvecka

 

Vet inte riktigt vad det är med mej, men ena stunden är jag full av energi, för att nästa va helt slut ?

Har en riktigt jobbig hata mina tuttar vecka också, smärtan i vänster bröst blir bara värre o värre och känslan av att det ramlar ner i armhålan blir bara större o större…..Jeeeesus va jag ser fram emot operationsdagen nu, samtidigt som jag fasar för att jag ska genomgå skiten ännu en gång, det är ju trots allt så att jag har just i princip blivit rörlig igen ordentligt sen förra operationen, så ska jag börja om från noll igen Ledsen Dessutom så finns ju inga garantier för att det blir bra. Jag vet ju heller inte hur dom har tänkt göra. Blir det sånt där band som han prata om,eller blir det en ny protes ?

Praktiken va lika kul idag, även om jag bara fick hålla på med  Aleo Flash idag också, har ju donat med det hemma en hel del sen i måndags, finns inte så mycket mer att utforska och lära där nu.

Men chefen va inte på plats idag, så vi får se på Måndag då om jag får göra nåt annat.

Efter praktiken åkte jag och tränade Ler

 

Sitter nu och funderar på en sak jag nyss läste på Expressen……Elpriset har stigit med 40% den senaste veckan…Detta alltså samtidigt som Kalmar har så pass höga +grader att dom lider stort av översvämningar….Hur i hela fridens namn kan elbolagen mena att elpriset ska höjas 40% under dom förhållandena. Hur ska det då bli när temperaturen går under minus och drar sej mot –10-15¤ och ännu kallare ? Ledsen

Som tur är så hade jag hunnit basta INNAN jag läste den artikeln. Ha Ha….

 

Å nu säger jag nog gonatt…….jaaaa, du läste rätt, jag som nästan aldrig går och lägger mej före 22.30 är helt slut nu * s*

Fast först blir det en tur till Fejjan Ler

Inga kommentarer: