torsdag, november 11, 2010

En bra dag :-)

 

Det trodde jag ju aldrig efter gårdagen, jag blev rädd att det skulle börja om nu, vinter, snö och kyla, ingen årstid som gör mej särskilt lycklig.

I normala fall vid den här tidpunkten, när snön och kylan börjar komma så är jag oftast ganska less på mitt liv, ser ingen anledning alls att fortsätta, men i år är det annorlunda……jag ska ju bli mormor *ler*

När dagen var som den va igår så kände jag igen alla känslor från förr, gråten satt inte bara i halsen, den kom fram flera ggr…..

Men idag…allt har flytit på. Boendet för Carro har löst sej iaf tillgälligt, tv:n fixad, fast det var ju inte ens tv:n ha ha….det var Boxen ha ha. Som tur är så är man ju inte blond ut i alla fingerspetsar, så jag fixade det alldeles på egen hand, utan att ens behöva ringa nåt irriterande samtal till nån support * s*

Vågade mej till o med på att bleka håret igen och det blev riktigt bra Ler Fortfarande en gul gloria som jag inte verkar bli av med, så jag får väl inse att jag är en ängel då Ängel

Imorrn ska jag prova kläder och packa, Lördag bär det av på Rock at Sea med Cinderella och ett gäng kompisar från Teddy Boys CarClub, ska bli så jävla kul “Hoppas jag”

Gonatt alla Sovande halvmåne

Inga kommentarer: