onsdag, november 24, 2010

Flera dagar sedan….

 

Ibland har man ju helt enkelt inte nåt att skriva…..

Det har gått ett par dagar sen jag uppdaterade mej, har suttit och lekt en del i det nya programmet, så kul, nu tycker jag nog att jag kan det någorlunda bra, så får jag en uppgift på praktiken att ex göra en jul-logo åt dom så fixar jag det Ler

Igår va jag iaf och hjälpte Carro att flytta, hann med det mesta, ett lass kvar, det skulle Valle & Adde hjölpa dom med ikvällLer

Får se om det blir så att jag får åka och hjälpa henne med lite flyttstäd i helgen.

Idag har jag inhandlat en julblomma för första gången på typ 10 år ha ha ha, kör i vanliga fall med plast, men hittade ju denna ROSA *asg*

155759_473966663424_664388424_5527902_4939579_n

Vet att julen är RÖD…men jag va bara tvungen * s*

Så….Nu är klockan fyra, dags å mata Zingo Ler

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosa Jul ISDA SHIT! *skratt* Såg du inte mina rosa prylar jag köpt...? ;)

Kram <3

raggartufsen sa...

Jo jag tror jag såg en rosa tomte hos dej, när jag hittat den här blomman idag blev jag inspirerad och kollade efter en sån, men hitta ingen, hade tänkt att jag skulle skriva till dej senare ikväll och fråga vart du hittade din, men jag frågar här nu istället *s*

Jag har inte varit så "Pigg i huvet" dom senaste dagarna, därav dålig internetrespons från min sida :-(