måndag, november 08, 2010

arg & irriterad

Sitter här nu och ska snart iväg till Iris Hadar....Sur....Johan, min handläggare ringde, han kommer inte att vara på plats idag, så en annan ska ta hand om mej och dom hade inget administrativt att låta mej göra, så tyvärr som han sa så måste jag montera bikupor............ramar som det ska träs ståltråd på :-( *muttrar* *aaaarg* *irriterad* Fan jag har ingen lust, hatar sånt :-(

Sen uppepå det så ringde Carro och berättade att dom inte fick lägenheten dom sökte i fredags, det var en hem direkt lägenhet, så först till kvarn......jag hade fått lite insideinfo om att den skulle komma ut på websidan klockan 17 i fredags...Carro satt inloggad och beredd att ansöka, sen visade det sej att hennes klockjävel gick 2 minuter efter, så hon blev nummer 2 att ansöka *helvetes fan jävla skit*

Om tre veckor blir hon bostadslös :-(

Vilken skitdag :-(

2 kommentarer:

Bunny sa...

Bara skit... :(

Men fin blogg ;)

Hur mår Zingo...?

*kramar om*

raggartufsen sa...

Ja det är ingen rolig dag alls idag :-(

Zingo mår nog bättre, han har inte visat nåt mer täcken på svårigheter att kissa.....
Kan ju vara för att elaka matte inte släppte ut honom på natten förra veckan *s*
men jag var så mörkrädd när micke var borta, så jag ville stänga altandörren, så jag hade två låsta dörrar ha ha....

Han gillade nog inte det *s*

/Kramiz