onsdag, november 10, 2010

Jävla bedrövelse

 

Idag är verkligen ingen bra dag, den började med två timmars skottning som gjorde att hela dagen sen blev förstörd, ont i hela kroppen Ledsen

Sen Iris Ledsen 

Vissa dagar har jag tyckt att det varit skoj och haft en känsla att detta kommer leda nån vart…INTE idag Ledsen

Min handläggare kom in till mej när jag satt och arbetade, han hade lyssnat runt på varenda hotell i stan om det var nån som kunde tänka sej att ta emot mej som praktikant ett par nätter i månaden…..INGEN….INGEN…… Ville ta emot mej *suck*

Nu står vi tillbaks på ruta 1 igen och det ända Iris hade att erbjuda mej nu, var på nån sportklubb, med lite administrativa kontorssysslor Ledsen

 

Hade ett lite mer ingående samtal om hur det kan komma att se ut längre fram och nu visar det sej att det som jag trott inte är så att det jag skickas ut på kommer att leda till en anställning med lönebidrag…..det kan till o med bli så att det ALDRIG blir aktuellt med lönebidrag för mej Ledsen

Praktik….Praktik……kan förlängas upp till 12 månader….

OCH…skulle det bli aktuellt med lönebidrag så handlar det om dagtid då….Räkna ut själva hur många timmar i veckan jag måste arbeta för att få ihop till den halvan sjukersättning som togs ifrån mej nu…IAF jag ser inte att det finns 30 timmars arbetskapacitet i mej….Inte nånstans *suck*

Vet att jag är negativ, men det är en sån dag….

Nu ska jag ringa till Carro och kolla att allt är bra, om det är det så tänker jag svepa i mej en massa vin och bara låtsas att den här dagen aldrig hänt……Vissen ros

Inga kommentarer: