tisdag, februari 08, 2011

Fixat mej en ritplatta med muspenna och...

tillhörande muspenna Ler

Har alltid velat ha en sån, hade det till o med 2001, men den va inget å ha……hur som helst så när jag öppnade mailen nu på morgonen så hade jag fått ett erbjudande från Pc-Tidningen…..

pcEftersom jag redan är prenumerant så ringde jag upp dom och kollade om inte jag också kunde få en….Väntetiden var (som tur är) ganska lång, så under tiden satt jag och läste lite på alternativen till hö i bilden…..Då slog det mej att som prenumerant så betalar jag 69 kr i månaden, dvs 210 kr för 3 nr……Det är ju mer än dom i det här erbjudandet får betala….

Så jag lyckades även förhandla fram 25% rabatt *s * Inte för att jag vet hr mycket det blir, men jag anser att det är dom trofasta som ska ha mer rabatt än dom som bara kommer med och kör ex 6 nr Ledsen

Ja Ja..Nu har jag snart en ritplatta gratis och 25% rabatt iaf Ler

En bra morgon……Som kommer fortsätta lika bra hoppas jag, idag är såpadag, en massa inspelat “Måste se” skräp som Top Model, Praktikanterna, Modern Family….Cher Genius *s *

Hörs ikväll igen Ler

 

signatur

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra!! :))

Men... Vad är en ritplatta... Inte mobbas nu... :O

<3

raggartufsen sa...

Det är en musmatta, fast musen ser ut som en penna, man håller den likosm som en penna, håller man på mycket i photoshop, så tror iaf jag att det blir enklare :-)

Sen som jag förstod på den här annonsen skulle man väl kunna använda den direkt på skärmen och ex plattan på den bärbara :-)

Hoppas den funkar så iaf *s*

Anonym sa...

Ah :)