torsdag, februari 24, 2011

Här händer inte mycket….

 

Är inte på topp, har ont i huvudet, känner mej trött och yrslig, cystan har dessutom börjat göra sej påmind igen Ledsen

Va iaf till husläkaren idag, tyckte/tycker att det känns som överdrivet att ens åka dit, men när jag ringde i förmiddags och ville avbeställa tiden så tyckte sköterskan iaf att jag skulle komma, så då gjorde jag det…

Jag fattade ju att jag inte skulle kunna få nån bot, det har liksom gått över två veckor sen vurpan med ständig värk i nacken, men å anda sidan så är ju det inget nytt för mej som haft huvudvärk i stort sett 18 år i sträck……Men för framtiden och för dokumentation, försäkringar osv så tyckte till o med läkaren att det var rätt att jag kom in, Så i morgon ska jag iväg och röntga nacken Ler

Tänk om man hade varit så noga med dokumentation för 19 år sedan Ledsen

Imorgon är det praktik igen….J från IH ringde mej idag och sa att han hade pratat med praktiken, så imorrn skulle det fixa sej med licensen till flashprogrammet…Om det inte löste sej så skulle jag ringa honom när jag åker hem därifrån…..

Nu dags för sängen Sovande halvmåne

 

Inga kommentarer: