fredag, februari 25, 2011

Snodd text av Bunny…Varför inte nödslakta våra äldre istället för att de ska behöva svälta till döds….

 

Idag har jag snott en hel text från min vän Bunny…..Jag snodde den för att jag håller med henne till 100% vad hon skrivit och för att jag helt enkelt inte orkar skriva själv…..

 

Bunny skrev………

På mina dagliga besök står Politiskt Inkorrekt högt upp på listan Ler

Jag skrev i förrgår om hur det införts kafferansonering på våra äldreboenden… Jag blir så arg att jag skakar!

Jag har jobbat inom vården sedan jag var 18 år, det sista boendet jag jobbade på var fantastiskt! Vi lagade ALL mat på plats på boendet, vi hade pedagogiska måltider, det fanns en stor altan där vi grillade på somrarna så de gamla fick sitta ute i solen och de fick kaffe när de ville oavsett dag eller natt. (Trots det så klagade de anhöriga). Det är så det SKA vara på ett boende för våra äldre som har byggt upp vårat land!

Idag när jag läste PI såg jag att det nu införts äggransonering på ett äldreboende i Köping… Jag skäms för att vara människa när jag ser sådana här saker och jag skakar av ilska när jag vet hur våra nysvenskar har det. De får FRUKTBIDRAG till sina barn, så att barnen ska kunna äta samma sorts frukt som i hemlandet… Behöver inte svenska barn frukt…? Behöver inte våra gamla få äta sig mätta?!

Jag vidhåller fortfarande att Sverige MÅSTE ta hand om våra egna (oavsett ursprung!) INNAN vi tar in flyktingar! Kalla mig rasist om ni vill, jag har hört det mesta redan pga mina åsikter och jag orkar inte bry mig för det är så jag resonerar!

Politiker som höjer sina egna löner och snyltar på allt som är gratis HUR sover ni om nätterna? Hur vill NI ha det på era boenden när NI blir gamla…?

Är det inte bättre att avliva våra gamla istället för att svälta och droga dem till döds…?

När jag blir gammal så önskar jag ett värdigt slut, men det kan jag nog glömma…

Skjut mig istället, för jag vill inte hamna på ett boende där jag inte ens får det jag betalar för… Det är inte billigt att bo som gammal, det kan jag lova er!

……………………………………………………………

Kunde inte sagt det bättre själv….OCH……JAG är inte rasist så sätt inte igång nån sån vendetta tack Blinkar

 

2 kommentarer:

Nicole sa...

Anonym sa...

Jag är ju inte heller rasist, men folk har ju redan stämplat mig som det så det spelar ju ingen roll vad JAG säger... *skratt*