måndag, februari 21, 2011

Ångrar att jag inte gick till doktorn :-(


Jag ramlade ju /pladask bakåt och slog i skallen för 2 veckor sedan och sen dess har jag haft väldig  värk i nacken…..Va duktig och anmälde till försäkringsbolaget, men gick inte vidare till nån doktor…det ångrar jag nu, för den senaste veckan har jag haft konstant värk i nacken Ledsen

Ska ringa If imorgon och kolla om det är för sent…..

Va och käkade på Hong Kong idag……För första gången i mitt liv så var det ingen wowupplevelse…..Räkorna var tråkiga och svårskalade, köttet var kol och dom glömde vår Hong Kong special sås, så den fick vi vänta på ca 10 minuter Ledsen

Känns så där……När man för en gång skull tar sej råd att gå ut och dessutom slår på stort med 3 rätters Ångande arg

Men friterade bananen va ju god iaf och sällskapet mer än trevligt Ler