fredag, februari 04, 2011

Sovit som en kratta :-(

Gick och la mej redan klockan 23 eftersom jag vet att jag går upp tidigare dessa dagar (Städning, strykning och handling på schemat *puh*

Eftersom jag inte gjort det på tre veckor så visste jag att jag skulle behöva min skönhetssömn *s * Som sagt en stilnoct klockan 23……När klockan var 01.45 och jag fortf inte somnat så fick det bli en till Ledsen

Hur smart är det när man ska upp typ 4-5 timmar senare Ångande arg.Ja Ja Ja …det var det eller att ligga vaken hela natten och som tur är sp blir jag ine ett dugg påverkad av dom dagen efter, men däremot har nog min ranson gått åt lite för fort en här månaden, så jag lär väl bli ytan i ett par dagar *grrrrr*

Ska få på två nya vinterdäck där bak också. det känns bra, så man slipper 1600 i böter om man blir stoppad av polisen …..

Sen ikväll kommer nog Sandra med nån kompis hit och spelar lite Uno Ler

 

Så……Tjing

signatur

Inga kommentarer: