måndag, februari 14, 2011

Vill inte ut idag -16

Skulle hellre bära in lite ved, tända en brasa och dra den mysiga filten två varv kring benen
fryser Dra på en kanna kaffe, sätta på en bra film och sen bara va……..

Men se nääää…..det går inte idag inte, för idag står det praktik på schemat …..Så det är bara att ta sej u i snödrivorna och starta upp bilen för ett par tior, låta avgaserna förpesta vår luft för att sen puttra iväg och störa nån på motorvägen….jag kör nämligen inte fortare än jag anser att väglaget erbjuder och jag lyckas alltid ligga i vägen för nån som anser att jag borde hållit mej hemma *s *

Å ni som läser här nu…Observera nu att detta INTE va nå gnäll för att jag INTE vill arbeta, det va lite gnäll för att vintern kommit tillbaks och för att jag fryser blink

 

signatur

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi hade -21 imorse...!! Fiiiii FAN!!