onsdag, maj 18, 2011

Ica räddade middagen idag *s*

 

Igår var jag hem till carro, satt här och hade bara så megatråkigt, inga pengar att göra nåt för heller….MEN…Jag hade bensin i bilen, så jag tog mej en tur till Enköping och hälsade på Carro och lilla Berra Ler

 

När jag kom hem så hade jag fått ett brev ifrån ICA *s*

Tre presentkort á 100 kr styck….Ha Ha Ha…Hade ju helt missat det, men när dom hade sin kampanj om att teckna försäkring hos dom så fick man tydligen det som tack. Hade jag ingen aning om *s* Tänk va lite kan göra mycket ibland *ler*

Nu idag damp Buffé ner i brevlådan och vår rabatt denna gången va på 50 kr, så nu har jag helt plötsligt 350 kr att handla för på Ica Ler

Undrar om man får hämta ut Stilnoct på deras Curaapotek för dom, det skulle vara bra, för jag har ingen till i natt Ledsen och mina pengar kommer inte förrän imorgon Ledsen

Ja Ja…kanske får lov att klara mej utan en natt, ska ju inte direkt upp allt för tidigt imorgon Ler

 

Har avverkat årets andra gräsmatteklippning nu på morgonen…satan i gatan va långt det hade hunnit bli sen sist pga av allt regnande Ledsen

Solen skiner idag, så nu ska jag nog dra på mej bikinin och lapa lite av den innan den försvinner igen

 

Inga kommentarer: