måndag, maj 02, 2011

Söndagsmiddag med Bersan *s*

 

Carro gillar inte smeknamnet på Berra, men jag tyckte det var lite coolt *s*

Iaf, idag var Magnus & Carro & alla doggisar här på middag, jag sms:ade henne på eftermiddagen och frågade om dom inte ville komma, kände att jag ville ha lite Berramys Ler

Nu vart det inte mycket gosande för mej då Micke tog över den saken *s* vet inte vad som hände, men helt plötsligt var han i Mickes famn och så fort han kom till mej så skrek han *s*



Middan blev efter alla omständigheter iaf  lyckad, trots att jag gjort en marängtårta som inte blev en marängtårta *s* Botten blev så äcklig så den fick jag ställa fram separat…He He…..

Men vi hade trevligt och det är huvudsaken Ler

Och eftersom Micke inte tycker att vi behöver nån diskmaskin så använder vi oss av second Best…..

Och gissa om Denver som ligger under bordet och syns i slutet av filmen önskar att han va lika liten och också fick agera diskmaskin *s* Pipet ni hör är ju såklart från Chocko och hans leksak :-)

 

Carro….Du är världens finaste mamma och din lycka lyser verkligen ur ögonen på dej Ler

2011-05-01 at 19.36.21♥♥♥

Efter att dom åkt hem så kollade jag på B.B….Den här veckan var alla nominerade och Sonja fick åka ut ??? Fattar inte riktigt….Hur i helskotta kan den förbannade gapiga wannabestrippan Catherina hålla sej kvar vecka efter vecka…..En dag i samma hus som henne är ju en fribiljett till psyket…….

Å Madde !!!! hallååååå…Finns du…..var är du….vem är du..är du ens där…hallåååå. Jag hör dej inte, jag ser dej inte…Vem är du ??

Sur är bara förnamnet över veckans utröstning……

Jaaa, så har vi det här med ICA…jag kan inte släppa det….Det är min idé ni tjänar storkovan på nu Ledsen det är så genomruttet att dom gör på det här viset, varför inte bara erkänna att ni snodde min idé Ledsen

 

Imorgon är det dags för praktik igen…Eller, inte praktik, den har jag ju sluppit ifrån nu, men jag ska till Iris Hadar och göra mina 2 timmar, sen på Tisdag är det möte med arbetsförmedlingen och nya handläggaren där, ska bli riktigt spännande att få se vad som ska ske härnäst med mej och mitt liv Ler
jag har ett litet förslag på ett företag jag gärna skulle vilja börja på, som kanske förhopningsvis kan ge mej ett lönebidragsjobb nattetid, men jag vill inget skriva förrän jag vet hur det blir Ler

Oj Oj Oj vad jag skriver *s* men jag sitter och väntar på att filmen med Pixie ska laddas upp till dropbox och på Facebook händer ju inget, så jag får roa mej själv här *s*

Jättegodnatt alla, hoppas ni alla haft en trevlig helg Nyah-Nyah

 

Inga kommentarer: