söndag, maj 29, 2011

Överaskande morsdagbesök :-)

Trodde inte att nån skulle komma idag, Mona visste jag ju, hon bor lixom i Sthlm och Carro skulle hem till Magnus mamma och grilla…Så jag hade ställt in mej på att fira min morsdag en annan dag (tar inte så allvarligt på det)

Men så dök hon upp då lilla Carro med hela familjen Ler

Vi fikade och jag fick gosa med lillkillen….Åh han är ju bara för mysig Ler

Fick jättefina cykelbyxor och en kanonfin ram med bilder på Berra Ler

Kanonsnygg lila färg var det Ler

Av Mona fick jag ett mms med en bild på en bok som jag ska få när vi träffas….Herregud vad jag blivit uppvaktad idag *ler*

Dagen i övrigt har ägnats åt trädgården och poolen, äntligen lyckats få på en slang till pumpen, men det visade sej sen att den inte håller riktigt tätt den heller *suck*

Men nu har vi iaf fått igång pumpen så det blir lite cirkulation på vattnet, chockklorerat den och låter den gå för fullt nu Ler

Nu blir det Big Brother, näst sista söndagsfinalen, ikväll åker

personer ut, sen är det bara två kavr….Sååå spännandeFörvånad

Inga kommentarer: