söndag, september 26, 2010

Fet igen :-(

Asså..... Jag fattar inte varför det ska ta 9 månader att gå ner 10 kg och bara 1 vecka att gå upp 3 :-(

Vet inte om jag skrivit om det, men jag har ju slutat med viktväktarna eftersom jag helt enkelt inte har råd att äta den typen av mat, grönsaker är DYRT
:-(

Igår gav jag fan i att betala månadsabonemanget så. nu är det finito :-(
Snyft....

Helgen har varit lugn, Jazmine har varit här :-)
Idag va vi och tittade på Peters nya torp :-) kanonplace men mindre bra hus *S* han har att göra ett par år framåt. Ha ha
Hade dock en pool som va dubbelt så stor som våran och dubbelt så djup.

Betalade rockkryssen idag. Nu har jag 2900 kvar att betala alla mina räkningar med :-(

Mirakel finns dom ?

Micke har bokat resa till Tyskland, bjuder med sin mamma och sticker på Torsdag och blir borta till Onsdag, Toni följer också med, hans mamma blev överlycklig :-)

Nu ska jag försöka sova för det är varmt om i en grav, Micke satte på pannan igår...... Det känns verkligen *puh*

Nattinatt



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: