måndag, september 20, 2010

Nu är det vinter hos oss

Jaha, så vaknade man upp i morse och konstaterade att det gick åt helvete för dom röd/gröna...hade väl iof inte räknat med nåt annat egentligen. Att tillägga är ju att Sverige demokraterna kommit in i riksdagen och det finns en hel del delade meningar om det, själv har jag ingen som helst åsikt i det.
Nu lägger jag den skiten bakom mej, finns inget jag kan göra och har inget annat val än att gilla läget, så varför älta.....

Idag har vi gjort vinter hemma, lagt plåtskyddet över poolen, dragit fram eldnings-tunnan, klippt häcken mot gatan osv osv....

Sen belönade vi oss med att gå ut och äta med hjälp av Restaurangchansen..kanonhäfte att köpa i Västerås, där man få en massa bra priser på en massa restauranger. Idag åt vi fläskfilé, pommes och bea på skallberget.
 2 för 159 kr med 1 stor stark och en fanta :-)
Helt OK :-)

Nu ska jag nanna kudden, har en jävligt jobbig huvudvärk krypandes mot mej....Inge kul när man känner det, då vet jag ju att det kommer bara bli värre imorrn :-(

nattinatt


Inga kommentarer: