fredag, september 03, 2010

No dogs at my place ha ha ha

Nu har Carro hämtat hem hundarna.....
Har ju haft Carros hundar här och det är mer jobb än man kan tro....Kommer ALDRIG i hela mitt liv skaffa dogs....Visst dom är supergoa, keliga och mysiga, vill gärna ligga under täcket o mysa....ALLA 3 på en gång...Blir ganska trångt kan jag säga *s* Sen ska dom ut med jämna mellanrum, då dom INTE går på nån låda heller *s*

Ja Ja...Härligt iaf att kunna finnas till hands för henne vid såna här tillfällen, men när det är över är det skönt, för att inte tala om vad Zingo måste tycka nu, han som inte ens törs komma hem alls när dom är här....Ställde ut mat åt honom på verandan inatt, den va borta i morse och jag kan inte annat än hoppas att det är han som varit där och käkat :-)

Efter att dom åkte så donade jag lite till med Teddy Boys hemsida som jag blev tillfrågad om här om veckan att ansvara för igen ;-)
Den är näst intill klar nu, fattas bara en del småfix :-)

Just när jag satt och skrev det här så ringde Carro.....Hon var på väg till Ultuna, alldeles panikslagen, efter natt-turen med dogsen så hade visst Diddi bara betett sej helskumt, vinglat & flåsat, nånting hände i mörkret, men dom vet inte vad...Men inte kan hon ha blivit biten av en orm så här sent på jhöstkanten ? det är ju fan nästan minusgrader ute ??
gud hoppas det inte är nåt allvarligt :-(

Nu ska jag även fast det är Fredag faktiskt gå och knyta mej......Å så tittade jag till på klockan OCH....ja man får gå och lägga sej så här dags, klockan va bra mycket mer än jag trodde *s*
Återigen....gud vad tiden går fort när man har en hemsida att snickra på :-)

Natt natt

Inga kommentarer: