onsdag, september 15, 2010

Ny op :-)

Har varit och träffat min familj idag *s* Fick kramar av både Jenny ( Min vårtgårdstatuerare) & Per Hedén.
Kul va att dom båda påpekade att jag gått ner i vikt :-)


Jag fick som jag ville, eller rättare sagt Per tyckte att det var befogat, han förstod mitt problem....Nu ska det bara skickas in en ny ansökan till kirurgen om mer pengar.

Man kommer om pengarna beviljas gå in i det vänstra bröstet och sy fast ett straps av nån slags kroppsvänlig vävnad, kommer att funka som en inbyggd BH *s*
Skulle även fixa till väcket under hö bröst som han inte va nöjd med *s*  Det har jag inte ens själv reflekterat över *s*
Gud va jag bara älskar den mannen, han är min gud *ler*

Operationen blir om allt går som det ska i Nov :-)

Trafiken i Sthlm va ju som jag hade trott, va klar klockan fem och skulle ut från Lidingö...*puh* Fy fan säger jag bara, måste säga att jag på nåt sätt beundrar och ser upp till folk som pendlar där varje dag...fy fan, jag skulle gå in i väggen efter 1 vecka :-(

Nu sitter jag och kollar på utfrågningen på Tv4 opposionens tur ikväll.....Dom får helt klart min röst, finns ingen tvekan längre, imorrn går jag och röstar :-)
Nu vänder vi Sverige och inför det Alliansen försöker påstå att dom strävat efter...VÄLFÄRD....Välfärd, betyder inte att man har det gått ställt i plånboken, det betyder bra skolor, bra sjukvård och jobb till alla....( Inte praktikplatser !!

See You :-)

Inga kommentarer: