tisdag, september 28, 2010

Mammas lilla skönhetsdrottning....

Sitter och glor på tv 4. Dom visar en dokumentär om barn som är med i sköänhetstävlingar.....
Min tanke är att det är helt galet, helt galet, visst  vill man väl kanske som mamma att ens dotter ska vara som en prinsessa, men att ställa ut dom i skönhetstävlingar, fullsminkade uppklädda osv, kan fan inte vara sunt och vad värre är.......Domarna måste fan vara pedofiler :-(


Dagen har ägnats åt vänskap, har varit hem till Berra och hjälpt henne att tvätta altanfönster :-)

Härligt när jag har bra dagar så man kan vara en god vän :-)
Samtidigt så retar det med att jag inte kan göra nåt åt vårt eget  fönster i vardagsrummet  :-(

Spelar ingen roll hur mycket jag putsar invändigt när jag inte kommer åt utifrån eller kan öppna fönstret så jag kommer åt mellan :-(
Går knappt att se ut längre *suck*
Men nytt fönster finns inte med i nån budgetplan här inte :-(


Inga kommentarer: