tisdag, september 07, 2010

7 nya album....

Oj Oj Oj........Hade verkligen glömt bort hur det var att vara webbmaster för teddyboys....
Att sidan skötts med mindre iver det visste jag, men att det va så illa så medlemarna satt inne med bilder från pingstfesten(Maj) det hade jag verkligen ingen aning om......

Har ju som sagt fått upp sidan och det hela började med att jag trampade förra webbmastern på tårna rejält :-(

I min iver att få alla medlems-sidor att se liak ut så ändrade jag lire på hans sida, jag tog absolut...never inte bort några av hans 7elva bilder på ALLA hans genon tiderna ägda bilar, ej heller nån av bilderna på hans son eller NÅNTING annat....Men jag råkade ändra presentationsbilden.....och det skulle jag inte ha gjort.....Fick ett surt mail från honom i morse...där han påpekade att det va surt gjort av mej.....
men hallåååååååå sköt din jävla fanpage då......orkar fan inte....ska det va på det viset så kan det va...ta till´baks sidan då för fan......


Sen under kvällen fick jag samtal från en annan medlem som hade skickat upp typ 7 mappar med bilder till skuýdrive som han vill ha till hemsidan....
då.....ja.....fan.....mitt i alla mina serier...så kan jag fan inte låta bli att låta lappen jobba lite.....varför inte ladda hem bilderna medans jag ändå tittar på tv ?
Om det stoppat vid det *s*
mitt i filmerna så kan jag fan inte låta bli att starta J-album....och låta den börja jobba *s*
Jag är fan skadad ha ha ha...

sen fik jag mail från en annan medlem med lite beröm...(en massa beröm)
han ville ha sin lendelmssida uppdaterad då han skaffat nytt fordon......
Självklart fixar jag det *ler*

Säger till mej själv........ta det lugnt nu.......stressa intye, det är inte bråttom......MEN...jag 'r funtad så att ALLT ska ske på en gång.....
Imorrn när dom slår på sina datorer, jaaa då vill jag att dom ska se att det dom önskat gått i uppfyllelse :-)

Mitt i allt det hrä så vil jag ha sagt att jag hade verkligen glömt bort hur det kändes att vara behövd..önskad..eftertraktad...viktig...Some One :-)

ÄLSKAR DET :-)

just nu säger jag nattinatt....emn jag vet att jag kommer komma tillbaks senare och säga det igen *s* för jag kommer inte att gå och lägga mej förrän jag är klar *s*

LOJAL........JA det är jag det  *s*

Inga kommentarer: