söndag, september 19, 2010

Oj Oj Oj

Idag när jag vaknade kunde jag konstatera att jag inte är nykter ha ha ha....
Hade en galet rolig kväll med Sandra, Hanna och Alexandra, vi spelade Cranium.....Så jävla kul spel alltså..
Jag drack en del rödvin, vet faktiskt inte hur mycket för det va på dunk och man tappar ju räkningen när man bara fyller på glasen från kranen *s*

Tyckte inte att jag va berusad igår kväll, men jag minns fan inte att jag lagt mej *asg*
Enligt Micke så va jag heller inte full......Förrän sista 10 minuterna, då bara rassla det till *asg*

Och som sagt, idag sitter det kvar ;-/

Inte så smart planering kan man tycka, då Jonas kommer kl 13. Ska bygga hemsida åt honom...HA HA HA....

Nåja... Vi hade askul igår iaf, ni som inte spelat Cranium nån gång, kan verkligen rekommendera det spelet :-)

Inga kommentarer: