fredag, december 24, 2010

Faaaaan….

 

Vi bestämde oss för att inte sitta här o deppa ensamma på julafton. Vi skulle göra nåt bra av allt istället…..

Sagt o gjort, på med bastun, sen duscha och till o med sminka mej lite, sätta på lite julmusik och sen äta julskinka, köttbullar, sill och jansson……..Va mysigt, det behöver man faktiskt inte ha sällskap till Ler

Facit av det hela blev………En varm skön riktigt svettig bastu, jag satt längre än jag brukar och vi hade riktigt trevligt….Men där var det stopp…..När jag var klar och skulle duscha så visade det sej att det inte fanns nåt varmvatten ?? Inga rör är frysta, kallvattnet rinner på som det ska, MEN VI HAR INGET VARMVATTEN Sömnig

Så här går jag nu tre timmar senare i morgonrock och väntar på varmvatten, jag kan riktigt känna hur det stinker svett om mej Irriterad

Micke far runt bland rören med luftvärmepistol och försöker hitta frysproppen…..Fast nu börjar vi fundera på om det är pannan som knasar..

Så…..Så trevligt blev det här hemma Visar tänderna

God Fucking Jävla Jul på er alla

Inga kommentarer: