onsdag, december 08, 2010

Stackars Zingo….

 

Nu kissar han blod igen Ledsen 

Veterinären sa att det kan vara vanligt för så gamla hankatter att få s.k. kristaller i urinen. Ska äta 4-5 tabletter om dagen nu i ett par dagar, så får vi se om det blir bättre….

Ååååh idag måste jag klappa mej själv på magen lite för jag har äntligen tagit tag i att ringa gammelmormor och syrran, går månader mellan våra samtal Ledsen
Skrivit det förr, skriver det igen…..Önskar att jag hade råd och hälsa på henne oftare Ledsen Skandal egentligen……Att inte ens ha råd att hälsa på sina nära o kära, när det trots allt bara är 10 mils avstånd Ledsen

Två telefonsamtal och en massa blankett-måsten……..På en hel dag…….Ett heltidsarbete för mej Ledsen

Imorrn praktik igen och jag har inte ens hunnit eller orkat öppna programmet ALEO som jag borde ha övat lite mer på Ledsen

Ska hålla mej vaken till efter kl 00.00 för å se om internet bryts i natt också, så nu blir det lite facebook.

Inga kommentarer: