onsdag, december 01, 2010

Trött och frusen..

 

Sov länge idag också, ändå är jag helt slut när jag vaknar, låg kvar i sängen och bara låg, nästan en hel timme…
När jag väl gick upp så kom värsta huvudvärken Ledsen

Drömde lite skumt också, att jag opererade mej o en massa konstigt hände, jag blev sövd, sen fick jag åka hem för det blev nå strul, skulle åka tillbaks dagen efter, helt plötsligt bodde jag ihop med Anders och ungarna igen och han skulle skjutsa mej, sen blev jag sövd igen…..Ha Ha….kände mej verkligen när jag vaknade som om att jag varit sövd 2 ggr * s*

Å vart kom det det där med Anders ifrån ha ha….fattar ingenting ?

Idag borde jag ta mej ut, antingen starta bilen som förmodligen skulle må bra av det också innan den fryser fast…eller bara gå till macken, behöver lite crème fraiche till middagarna framöver åsså är jag sjukt sugen på äpplen Ler

Idag vill jag inte ens gå ut o röka frukostsiggen Ler

Inga kommentarer: