tisdag, december 07, 2010

Kunde inte hålla mej…

 

Jag hade bestämt mej för att inte gå in på denna personens blogg, jag har heller inte följt det som skrivits annat än ögnat igenom rubrikerna, jag har helt enkelt inte haft ork, då det händer väldigt mycket i mitt liv just nu.

Men jag har haft “textkontakt” med en av huvudpersonerna iom att h*n mer eller mindre stalkat en av mina vänner på nätet….Ikväll satt jag här och hade tråkigt efter att Tv va slut och av nån underlig anledning hamnade jag på denna blogg lik förbaskat *s *

Å jag kan bara inte låta bli att skriva om det här i min egen blogg ( Observera att jag inte lämnar en massa griniga, elaka kommentarer på den berördas blogg” jag gör det här hos mej själv DÄRFÖR att det här är MIN skrikhörna, här skriver jag av mej mina tankar och åsikter…….

Hur som helst, jag kan inte upphöra att förvånas när jag läser bloggen, inlägg efter inlägg….Hur fantastiskt bra stavning och grammatik är, inte ett kommatecken fel !!

MEN i min väns blogg finns i personens inlägg knappt ett ända rättstavat ord eller kommatecken på rätt ställe. Jag fattar ju då att han har en ska spökskrivare, jag är inte blond från födseln….MEN jag kan inte låta bli att undra…..VEMS TANKAR är det som skrivs ner ????

ELLER…..Är det helt enkelt så att någon annan skriver i personens namn ????

Ah, det var mitt skrik för ikväll och observera gärna att det va MITT  skrik i MIN blogg…..Elaka kommentarer undanbedes.

Godnatt. Sovande halvmåne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inga kommentarer *skratt* ;)

KRAM! ღ

raggartufsen sa...

.
(")_(")_.----.,/)
.;_ _ `; -._ , `)_
( o_, )` __,) `-._)

Anonym sa...

SÅ SÖT!! :) Lånar den ;)

(.)”(.)
( ’o’,)
-()-()-<@
(_)-(_)

KRAM!