fredag, december 17, 2010

Jävla bimbo

 

Hade inte tänkt blogga alls ikväll, jag är trött, har fruktansvärt ont i rumpan och ena foten, vet inte vad jag gjort, måste trampat snett Ledsen

Micke är på kryssning med jobbet, jag hade bullat upp med godis och vin, bruna bönor o fläsk……Ett halvt glas vin har jag fått i mej sen klockan 16.00 och godiset hånar mej från bordet *s *

Fläsket orkade jag bara 3 skivor av, jag som brukar sluka ett pkt själv. Ha Ha…..vilken fredag.

Har tittar på Robinson och blivit små irriterad över upplägget och vissa av deltagarna, kan bara tyvärr inte med den där Helen (Sorry) Och upplägget….En del får åka hem när dom röstas ut och en del får åka till nån flotte och leva lyxliv med nykokt höna….fattar inte….Men hade som sagt ingen ork att blogga om det….

Men så satt jag på Facebook och slöade nu och där hade Bunny lagt ut en länk till detta...... Men herregud människa….Jag blir så ledsen när jag läser sånt, hon verkar tycka att hon är en bättre människa än andra bara genom sitt beteende, sen går hon ut och anklagar en annan människa på Internet för stöld….Om jag var den där städerskan så skulle jag absolut anmäla Kissy för förtal och allt annat man kan tänka sej….

Jaaaa, det är allt jag orkar idag….och det va mer än jag trodde att jag skulle orka Ler

Klockan är inte ens 22 och jag funderar starkt på att knyta mej……..?

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev helt chockad när jag läste "pigrum"!! *arg*

Kram <3