tisdag, december 14, 2010

O-Aktiv…

Jag har inte varit särskilt aktiv den senaste tiden, beror på fler saker !

  • Har inte haft så mycket att skriva om.
  • Dom flesta åsikter ifrågasätts.
  • Jag har numer en “s.k arbetsgivare” att ta hänsyn till.
  • Har ju skrivit på tystnadsplikt gentemot IH.


    Såååå, jag kan inte gärna skriva…..fan va trist det va på praktiken idag……eller…..Tog mej en fylla…………. Eller……Jävla idioter……Ah….Ni fattar nog…..
    Istället skulle det bli…Guuud va roligt det va på praktiken idag……Va nykter, gjorde ingenting…….Åhhh va alla är snälla……..
  • Jag håller hellre truten *asg*

 

I alla fall så kan jag skryta med att det IDAG är en vecka utan ett ända bloss Rullar runt på golvet och skrattar
och jag är duktig och tränar 2 ggr per vecka……WOW He he he he……….

Åsså…..Igen……konflikt med Mona…Faaan,jag orkar inte mer nu…….Att jag reagerar som morsa på en del orättvisor…..Om det vore tvärtom så skulle det va ett jävla liv från ett annat håll………
nu vill jag bara fira jul som det va bestämt och fortsätta älska båda mina barn…..Irriterad

Å appropå det…Så var jag med det andra barnet och besikta hennes bil idag…..Gick ju så där :-/
Måste fixa ett halvljus som står helt åt helvete…..Enligt min verkstad så är det ingen lätt grej på den bilen….Först måste man SLÅ sönder den gamla lampinsatsen…..asså..hela jädra lampan, sen tvinga ur insatsen genom att bända bort kofångaren…sen ska den nya in……å den kostar minst 1000 spänn att köpa sen ska verkstaden ha sitt också…….Så…….grattis till dej som fick en bil…………NOT

Å förmodligen blev det här alldeles för mycket information…….MÅSTE lära mej att skriva…..idag har solen skinit och jag mår bra…….Ower and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alla åsikter ifrågasätts... Just därför är det kul att provocera ännu mer ;)



Ps, en dag och jag är beroende av WLW :)

raggartufsen sa...

Visst är det bara bäst :-)
Upptäckte idag också att man faktiskt kan ladda ner senaste inlägget till WLW även om det är postat från ex Iphonen :-)

,-.,-.
,| /-./_
( (___
| 'o \)
; /
| ,_/
(( \)
)`---.__ /(
/ , . `' \
/ | | `.
) | | __,'|
`-->___<--' |
| | | ;
; | ( /
\ `. ) ,j hjw
;' `-' )-' |
| / /
| /| (_
; (_( )
( )`--'
`---'

raggartufsen sa...

ähuuu...va var det där då *asg*