måndag, december 20, 2010

Min goda gärning idag :-)


Aldrig eller sällan brukar jag skänka pengar till välgörenhet eller andra instanser…..Aldrig i livet röda korset eller nån annan fuffens insamlingsfilial…..Anledning..Alldeles för mycket administrativt som pengarna går till Ledsen

Men ikväll när jag satt och surfade runt o tristess så snubblade jag över en app till Iphonen och jag KUNDE inte blunda, det var bara så uppenbart att jag skulle skänka en slant.

Jag menar, här sitter jag och beklagar mej att vi ska fira jul ensamma !! Men asså…shiiiiit      Jag har iaf tak över huvet, jag KOMMER att ha mat att ställa frampå bordet.

VAD HAR DESSA STACKARE SOM INTE ENS HAR NÅN STANS ATT BO  ! Dom har ju ingenting.

Jag vet att det inte är mycket, men många bäckar små Blinkar
Och för en gång skull får jag känna mej som en ängel istället för en häxa Ängel

 


Tänk att så många människor ligger nånstans ute i den här hemska kylan Ledsen

Tänk att vem som helst kan hamna i den situationen.

 

ッ✫✰✯ På språng ッ✰✫✯

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint gjort!! <3

http://katidis.wordpress.com/2010/12/21/pressbyran-kastar-mat-istallet-for-att-ge-hemlos-lidl-forgiftar-sin-kastade-mat-sa-inte-hemlos-kan-ata-och-hm-klipper-sonder-klader-istallet-for-att-ge-till-valgorenhet/