onsdag, mars 09, 2011

Installerar…Installerar….Påkörd och Värsta semlan *s*

 

Idag blev jag påbackad när jag själv backade….Jäkla kärring, fan man vänder sej väl iaf och kollar bakåt innan man backar va ?

Hade kommit halvägs och skulle precis lägga om ratten, när jag ser  att kärringen kommer backandes….Dunk sa det….
For ut ur bilen…..Ganska jävla arg o irriterad…..Såg ingen buckla eller nånting….Kärringen kommer ut o frågar…Va hände ? Ehum…Jo, men så att….Du backade in i mej !!!

Eftersom ingen skada var skedd så skrevs inga papper och jag tog inte numret…..(Dumt av mej)……När jag berättade det för Micke sa han direkt…Men kollade du under bilen….Hon hade ju dragkrok liksom….. Å jag ba…Nääää..fan, så på med dojorna och ut och la mej på marken….Kunde inte se nåt *pust*…..Kollade lite noggrannare på stötfångaren…Eller platsfångaren kanske man ska säga, för inte är det mycket till stötfångare *s * Ve o fasa..Upptäckte en repa Ledsen Inte stor, men dock en repa…..i en försäljning så kan jag lätt säga att den minskar värdet på bilen med nån tusing LedsenFan fan Fan…..Det är ju just det här jag har helförsäkring för *suck*

Vart hade jag varit då….Jo…För att inhandla värsta semlan *asg* Jag gick med i Ica Ettan på facebook här om dagen och i går började dom lägga ut bilder på sin dubbelsemla…..Måste ju bara ha liksom *s *

192351_10150117355618425_664388424_6329542_8258749_oEhum……Beach 2012…Nä….Jag har inte tappat bort ett år, bara insett att det inte är nån idé å sikta på 2011 *s *

 

Fjärrhjälp is from heaven Ler med tungan ute Efter snart 14 dagars installerande och pillande med datorn, så blev lösningen Monas kanonkille, dvs svärsonen Tino Blinkar Med hjälp av fjärrhjälp så sitter jag nu och väntar på att den ska bli klar……Måtte det vara sista gången nu *suck*

Sån fröjd att se pilen fara fram o tillbaks på skrivbordet, satan i gatan va snabb han är alltså Ler

Tusen Tack Tino….Nu håller vi tummanrna.

 

Inga kommentarer: