tisdag, mars 22, 2011

Tillbaka på skatten Tjoohoooo :-)

 

Idag är verkligen en bra dag, fast det var med fasa som jag loggade in på skatteverkets hemsida för att ta reda på om jag får tillbaks eller blir skyldig pengar……tack gode gud så får jag tillbaks Ler

 

Idag tog jag också tjuren vid hornen och ansökte om ett lån för att operera mina ögon….Jag pallar helt enkelt inte att ha det så här med 2 par glasögon och ett par linser, hela tiden ska man ha alla par med sej, ett par för ditten och ett annat par för datten + att jag känner mej så vilsen med dom på, jag känner mej helt enkelt dum i skallen Ledsen

Inte för att jag har så stora förhoppningar om att få nåt lån, men jag är ju snart klar med dom två lånen jag har och med det här skulle jag få 500 kr mindre i månaden trots att jag lånar ganska mycket…..Så nu håller jag bara tummarna för allt va tygen håller Ler

 

Solen skiner och det är nog verkligen på väg att bli vår, riktigt vår, finns inget som gör mej så glad, jag hatar verkligen vintern och kylan Ångande arg

Nu ska jag ta mej en promenix till macken och köpa sigg…..

 

1 kommentar:

Nicole sa...

Vad skönt med en bra dag lite då och då ;)

KRAM ♥