söndag, mars 13, 2011

I´m a smoker again

Å vart tog den här helgen vägen då ?

Vet ärligt inte vad jag gjort *s* men slut är den iaf……

Fredan kóm Carro & Magnus förbi på eftermiddan och sen blev dom kvar hela kvällen Skrattar Älskar att dom vill komma förbi här och tycker att det är så pass kul här att dom stannar en hel kväll ****Love*

Vi kikade på Big Brother för det har hon så klart köpt 24/7 Ha Ha….Nu var det ganska tråkigt för dom satt och apa sej me nåt jäkla tråkigt maffiaspel ?? Vi tittade i flera timmar och fattade aldrig vad dom sysslade med *s*

Lördan for vi n till Hälla för lite shopping, kolla runt efter födelsedagspresenter, till Carro som fyller år på Måndag och till Isabell som fyller 1 år 31 Mars…herregud vad fort ett år har gått Ler

Sen var det final i mello…Fel låt, fast ändå rätt låt vann Ler

Så har jag nåt att berätta……jag har gjort ett medvetet val…..Jag vet….Fel val…..men ändå inte…jag har ju undermedvetet vetat att detta ska komma att hända, men jag trodde iof inte att det skulle komma redan…Trodde jag skulle klara mej till slutet av April…men så blev det alltså inte……

I´m a smoker againFörvirrad Varför Varför varför tänker ni kanske…..Slutade med champixen för 2 veckor sedan, klarade inte av att ta dom längre då jag blir så sjukt deprimerad och mina självmordstankar blev jävligt starka den sista tiden Ledsen tyvärr en biverkning som är känd på dom …….Men som ni alla vet så var jag medveten om det den här gången jag började äta dom, så jag fattade ju att det var pga av dom och tog helt enkelt beslutet att sluta med dom….å här är nu resultatet av det….Jag deppar inte för det, som sagt, jag har gjort den här rundan förut, slutat på vintern när det är kallt o jävligt att stå ute och röka, sen börjat på sommaren igen……

Tuija lär väl studsa av vansinne för som hon skrev så har jag ju inte råd, men vem är hon att bestämma vad jag ska göra *s*

Idag har jag ägnat en massa tid att hitta en ny bakgrund till bloggen, jag är redigt less på den här….blommor…liksom…fan det är ju inte jag he he……tyvärr hittade jag ingen så det är bara att fortsätta leta…..

Sen kommer en uppdatering också angående sista operationen…..den gick åt skogen….den har ramlat ner igen och den gör så #%¤¤# ont *suck*

Så nu kan jag inte skylla på det för att jag inte tränar iaf, nu är det bara att sätta igång med den igen…..några kilon ska jag väl lyckas hinna göra mej av med innan sommarn iaf Ler med tungan ute

Så det var allt…..Lev väl Blinkar

 

Å nu…..Lite jävla gnäll….varför i ¤E¤%%&& kan man inte få lägga in en signaturbild med WLW ???? Varenda gång jag vill lägga in min signaturhäxa så måste jag infoga den som bild och varenda gång laddas den upp på nytt…..hela mitt utrymme är snart fyllt av häxor…En återspegling av min vardag *asg* Om jag inte väljer att lägga in en bild från webben, men då måste jag knappa in hela långa adressen till där bilden ligger…..Ganska omständligt Ledsen


Men förstå min tanke, när man bloggar från webben eller mobilen kan man ha en redan förbestämd signatur, precis som i et mail program, varför kan man inte ha det i wlw ?

 

3 kommentarer:

Nicole sa...

Jag tycker bakgrunden är fin jag ;)

Ang rökningen så håller jag med dig om vad du skrev förut, vi prioriterar alla olika och det är upp till var och en och ingen har med det att göra då det är DITT liv ;)

KRAM ♥

raggartufsen sa...

Va gulliga ni är :-)

Ja, Nicole, den är jättefin, men det är inte jag....Jag är ju en tuff brud, dock inte i lyxförpackning *s*

Det ska va döskallar och jänkare *s*

Nicole sa...

*skrattar* Ja, jo, det är väl sant... ;)