fredag, april 29, 2011

Inte på humör för att blogga…

 

Som ni märker så skrivs det inte så mycket här. det beror på att jag helt enkelt inte är på humör, jag är nere pga av flera orsaker, men mest det här med spelet och ICA Ledsen

 

Jag har lixom inget nytt att komma med så det känns bara spånigt att skriva. Jag vet att jag kanske förlorar en massa läsare pga av det och det tycker jag är tråkigt, men själv tycker jag att det är meningslöst att surfa in på bloggar som inget skriver, så jag kniper käft.

Imorrn är det valborg och den ska jag fira ensam, blir ingen cruising till Sala eller nåt annat. Ledsen

Jag har INTE gett upp spelet ännu och senast idag fick jag rådet att ta kontakt med Almi eller kommunen för att lyssna om rättshjälp…JAG KOMMER INTE ATT GE MEJ I DET HÄR…INTE FRIVILLIGT OCH LÄTT IAF.

 

Imorrn är det som sagt Valborg, känns som jag ska bränna mej själv på nåt bål nånstans…..Är det inte då man bränner alla häxor ?

 

6 kommentarer:

Nicole sa...

Puss ♥

Man skriver när man orkar vill och kan, inte för någon annan ;)

raggartufsen sa...

Du har så rätt Vännen ♥

Susanne Boman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanne Boman sa...

Jag sitter också hemma själv på valborg, fast har ju dottern hemma. Sambon jobbar 12 timmars natt, så han börjar vid 18:00 jobbar till 06:00..

Du fixar det!!

// Susanne

raggartufsen sa...

o, men det är klart att jag fixar det men det är lite trist, finns ju äntligen efter flera års frånvaro en jänk i huset, hade ju planerat att åka till Sala :-(

Men men...man kan inte alltid få som man vill...thats life :-)

Nicole sa...