fredag, januari 21, 2011

Åh det finns en gud :-)

Här har jag suttit sedan klockan 12 i princip och plintat på en bloggkommentar, jag vet att jag kommer få en del skit för den, förmodligen från blogginnehavaren själv, så därför ville jag se till att allt blev skrivet OK.

Har pratat i telefonen och duschat också så riktigt 3½ timme har det ju inbte tagit  Blinkar

Så helst plötsligt så stänger datajäveln av sej !!!!!Ångande arg Vet verkligen inte varför, fattar ingenting Förvirrad

Efter antal sökningar i urklipp osv för att se om texten fanns kvar så gav jag upp, Jag tänkte att wordpad kanske hade gjort auto- spar några ggr eftersom det tog sån tid att skriva det……Men det fanns såklart inget i datorn Ledsen

Flera timmars jobb helt i onödan, skriva om det igen var inte på tal *s *

Så jag suckade uppgivet och tänkte gå in på facebook och beklaga mej……Då uppenbara sej gud…..Ha Ha…..”Google Crome avslutades inte på ett riktigt sätt, flikarna har återställts till avstängning tidpunkten”

….åååååh där låg dom….alla mina flikar, bloggen jag besökte och texten som jag av ren tur redan hade kopierat in i kommentarrutan…… whoooohooooowhoopppppa Ler

Solen skiner på mej med ibland Sol Nu ska jag bara finslipa det sista och posta den, sen kommer den upp här också Blinkar

raggartufsensign