lördag, januari 08, 2011

Ut med julen :-)

Dagen har ägnats åt att städa ut julen, tack o lov hade jag ingen julgran i år så det var lätt fixat Ler Sen storstädade jag rejält, dammade och grovrengjorde badrummet , jag kommer ju inte kunna göra det på minst 2 veckor sedan. Nu luktar det friskt och gott av citronsåpa i hela huset.

Passade också på att ta kort på min motordrivna sängbotten, ska kasta ut den på blocket om nån vecka, brukar va skönt att ha den när jag är nyopererad, men jag behöver pengar Jag vet inte Ständigt dessa pengar Ledsen

just förberett rotfruktsgratängen som ska mumsas på ikväll tillsammans med bakad potatis och rostas Blinkar

Har hällt upp ett glas rödvin som jag tycker att jag mer än väl förtjänat Flirt-man By the way….Första sen nyår Ängel Varföööör…Jo för Om det skulle va att carro behöver åka till sjukhuset så vill jag kunna kasta mej i bilen ifall Magnus inte är hemma Förvirrad 

Nu ska jag försöka hinna ikapp lite nyheter och facebook också Ler

Inga kommentarer: