måndag, januari 10, 2011

Bröstoperation imorgon.

Nervositeten jag haft hela dagen börjar kulminera nu. som tur är så har jag sysselsatt mej hela dagen med att försöka få ordning på mitt Tre (3) Modem, så jag har inte hunnit tänka på det så mycket.

Men när kvällen kom och det var dags för dusch med sån där desinfektionsmedel o grejs, ja då kom den tillbaks Ledsen

Börjar inse vad jag ska göra,…..När jag äntligen börjat ställa in mej på hur det ser ut så är det dags igen liksom, vant mej vid hur jag kan röra mej, vad som gör ont, hur jag ska ligga på natten för att kunna sova…..Allt det där börjar om nu *suck*

Fast, jag ska inte klaga, för jag är verkligen glad att jag får göra det och jag kan inte annat än hoppas att det onda ska försvinna nu.

Jag ska upp 05,30 för å hinna duscha ännu en gång så jag hinner inte skriva mer nu. men jag tänkte iaf att jag skulle lägga upp två bilder på hur det ser ut idag, sen kommer det naturligtvis bilder efter också Ler

Senare så kommer det mer på hemsidan Ler

Jag lägger upp små bilder, för att inte alla som trillar in här ska få en chock, så ni som vill se dom får klicka på dom…..Å du som tycker att jag är dum i huvet som lägger upp bilder alls ska ju veta att det var i huvudsak pga av mina bröstoperationer som den här bloggen ens kom till Ler med tungan ute

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Framifrån.Märkligt, när jag ser mej själv i spegeln så ser jag inte hur olika stora dom är, fick nästan en chock nu ikväll när jag tittade på bilderna Ledsen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Det är alltså för er som inte ser det, det vänstra bröstet som trycker på mot armhålan och det känns som om nån lagt en 0,5 kg tung sten som trycker ner det Ledsen

ja…så är det med det, nu hoppas jag som sagt att detta blir absolut sista operationen av flera sedan 2004……

Gonatt på er alla Sovande halvmåne

Inga kommentarer: