söndag, januari 16, 2011

Hallelulja nyduschad

Att en dusch kan betyda så mycket och vara så sköööööön

 

Känns som jag är i himmelen Ängel

Dusch V
Sårtvätt V
Borstat tanden V
Petat öron V
Rena kläder V
Nyborstat hår V
Deoderant V
Parfym V
Ny människa V


Idag kan bara bli en bra dag……La Inc, Amacing Race och sen Solsidan på Tv…….Loveley Rött hjärta

Har dessutom hittat på en bra mix med värktabletter, En Doloxen och två Alvedon, en gammal hederlig mix man gav på sjukhusen förr, hade ingen aning om att jag ens hade Doloxen hemma *s *
Så nu hänger hjärnan med också….Dom där andra Oxynorm eller va dom hette blev jag inte riktigt frisk i huvudet av, men jag tror det var ett morfinpreparat  och alla vet vi ju hur man blir på morfin….helt dum i skallen…..

Kan också tala om att jag tror operationen blev lyckad, har en helt annan känsla när jag ligger ner, inte alls samma tryck Ler

Här kommer nytagna kort…..

liggandeFöre liggande. Inte exakt likadant tagna, men ni som vet vad jag hade problem med ser ju kanske vilken skillnad det blev iaf Ler

stående Det är lite synd att jag aldrig nånsin tagit kort uppifrån, från mitt synsätt, för där är det verkligen skillnad nu Ler

Kommer nya kort om några månader när dom hängt till sej också, man måste ju ha i beaktande att dom är helt nya nu Ler

raggartyfsen

Picasa Content

Inga kommentarer: