söndag, januari 16, 2011

Lite nya widgetar

 

Har orkat sitta uppe i soffan ikväll, blev så fasansfullt rastlös av att ligga i sängen och ryggen tycker ju inte heller om det. Tack o lov att jag har min elevatorsäng iaf Ler fast den ska jag ju sälja nu…..

Har ägnat kvällen åt att installera lite grejer här på bloggen. bl.a.. Feedjit som jag hoppas mycket på *ler finurligt*

Har även laddat hem en app för 15 kronor till Iphonen som jag backar upp alla bilder med automatiskt till Dropbox Ler Mycket bra, nu behöver jag inte oroa mej att jag raderar bilder som jag inte laddat över ännu Nyah-Nyah

Nu ska jag nocka mej själv och hoppas att jag vaknar piggare och muntrare imorgon..

 

Chiaooo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tog du bort Twingly...? Ser den inte...

Den där med att skotta snö var ju asrolig! :))

Tyvärr har WP spärrat vissa widgetar som inte görs av WP, så jag kan inte ha vissa som jag vill ha...

På min gamla blogg hade jag en klockwidget och jag älskade den, men den går inte att ha på WP...

Man kan inte få allt... :(

*kärlek*

raggartufsen sa...

Ja tog bort den, den funkade inte alls för mej :-(

Den här jag hittade inatt kan man även betala för, då får man mera statistik, ska kolla vidare på den :-)