söndag, januari 16, 2011

What is this ?

 

Vad är detta, vaknade upp i morse, slog på datorn och gick in på min blogg för att kolla den nya statistikmätaren. Gick sen till bloggens egen statistik för att jämföra. Såg att någon surfat till min blogg genom
http://movie-ozone.com/
Där använder dom min blogg och påstår att min blogg recenserar filmer !!
*L* Jag tittar ju knappt nånsin på film.....

 

What is this, woke up this morning, turned on the computer and went in to my blog tocheck out the new statistics meter. Then went to the blog's own statistics to compare.Saw that someone surfed to my blog by
http://movie-ozone.com/ Where they are using my blog and say that my blog reviewing movies!
* L * I hardly ever watch the film.........

Ja….Märkligt kan jag tycka * s*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får åxå trafik från en sida som heter csinewyork, det står likadant att de recenserar...

Jag tror det är virus i de sidorna...

Håller med, skumt...

Jag går inte in på dem utan googlar dem bara...

Kram!

raggartufsen sa...

Aj då...Jag som gick in :-(

Anonym sa...

:(

Gör en genomsökn i datorn :)