fredag, januari 28, 2011

Sitter med tre i luren,Säger upp mobila bredbandet nu!

 

Finally….nu jävlar säger jag upp dom…..velat alldeles för länge……

Nu är det uppsagt och så har jag fixat lite med potter hit o dit, b.la en smsgrej så jag kan skicka 3000 sms istället för som nu betala för vart o ett, inte så kul att behöva tänka på kostnaderna varenda gång man vill svara på ett sms…..

Sen la jag in Telia som fritt bolag, det betyder nu att jag kan ringa till carro utan att det kostar minutavgift Ler

Åsså tre vänner, så dras det ingen minuttaxa till Mona heller Ler

Allt det här kommer att dras från min pott på 399 kr….så det kommer liksom inte att kosta mej nåt Ler fast å andra sidan så har jag sen bara 160 nånting kvar att ringa för till ex Comviq…

Fan den här månadens Treräkning var på 1024 kr Ledsen hur sunt är det när man har 6000 i sjuk&aktivitetsstöd Ledsen

Förlängde även bredbandet med Telia, förhandlade till mej ett mobilt modem gratis. Så nu har vi alltså Bredband med Telia och kan surfa mobilt. Mobila surfandet betalar vi 29 kr om dagen för + att det dom har ett tak. det kan aldrig bli dyrare än 279 kr Ler

Sa inte upp hemtelefonen, måste prata lite med innehavaren först, för gör man det så måste man iaf betala 89 kr i månaden för själva jacktjänsten….så det känns ju nästan som att man skulle lika gärna kunna betala 125 för telefonabonnemanget då….

Vi får se……

raggartufsensign

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra, det där med sms har jag åxå, superbra! :)♥

raggartufsen sa...

Ha Ha.....Du kanske har märkt att jag inte svarar alla ggr ;-0

Nu kan jag det utan att behöva tänka på att det kostar pengar :-)

Anonym sa...

:)