söndag, januari 02, 2011

Nytt år !

 

Hade ett jättekul o trevligt nyårsfirande, trots att det ju inte blev nån kryssning i år Ler 
Intog måttligt med vin också så jag va inte ens påverkad när jag kom hem klockan 03.30 Ler Vilket jag varit mycket tacksam åt idag, ingen bakfylla här inte * s*

Å vilken god mat….Helt sinnessjukt hur man kan få till det så läckert o så billigt….Bara förrätten hade lätt kostat en hundring på vilken restaurang som helst.

Här kommer iaf en bild på förrätten, helt makalöst, gudomligt god, knaperstekta bacon,pilgrimsmusslor och lax…wow säger jag bara * s*
Har testat själv förut en gång. I Hells Kitchen får dom ju alltid laga det å det ska ju va så märkvärdigt, så jag var ju bara tvungen att köpa hem o testa, visserligen så stekte jag bara på dom då och åt för sej…..tyckte verkligen inte att det var nåt speciellt med dom…..Men igår alltså, mixen med allt det andra….asså shiiit Ler

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer ett kort på våra dagliga besökare, dom kommer just från våran tomt och har traskat över gatan till grannen Ler



 





 

 

 

 

Årets första dag har jag ägnat en stor del av till att rensa mi vänlista på facebook. Eftersom jag en tid ägnade mej väldigt mycket åt en massa spelande så samlade jag på mej en del vänner…runt 1600 stycken.
Eftersom jag nu inte spelar nåt längre så var det dags för lite rensning. Tyvärr har inte Facebook nåt “enkelt sätt” så det 'är bara till o radera en o en…..Kom ner till 845 nu ikväll iaf, får ta resten imorgon * s*

Nu ska jag försöka få lite sömn, har tyvärr inga insomningstabletter och får inte hämta några nya förrän på Måndag Ledsen kommer inte bli mycket sömn denna helg……Tummen ned

Natti natti

ッ✫✰✯ Bloggat med WLWッ✰✫✯

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh!! :)

Såg inte i mobilen vad det var...

Men!! Åh! <3

raggartufsen sa...

Åar du dej över maten eller rådjuren s*

Anonym sa...

*skrattar* KUL tjej ;)

Ser ju bilderna pyttesmå i mobilen juh :P

Duuuuuu... Får jag låna den där bilden...? Om jag copyrightar den till Raggartufsen som jag gjort förut...? :D

KRAM!!

raggartufsen sa...

Nu hänger jag inte med alls *s*
Inte för att det nu är nåt ovanligt, tror nog att du är van ha ha....

men.....

~KUL tjej ?

~Vilken bild ?