fredag, januari 07, 2011

Förbaskade Tre mobila bredbandet igen :-(

*Suck, Suck, Suck……

Idag gick jag in på Trebutiken igen för att dubbelkolla när mitt abonemang går ut och vad som händer, jag trodde att det skulle löpa på bara, men ack vad jag bedrog mej….nog löper det på alltid, men vill jag inte ha det mer så har jag
tre (3) månaders uppsägning ! Hade jag ingen aning om Ledsen Jädra tur att jag inte hoppat på nåt annat då, nån av dagarna jag varit less på tre. Då hade jag ju stått med dubbelfakturor Generad

Ahaja…Passade på att gnälla lite och gjorde försäljaren (Som en en gång försökte få med att förlänga och skaffa snabbare) uppmärksam på att det jag har idag faktiskt suger…..Då säger han….men har du uppdaterat drivrutinerna i modemet då ? Ahhh..men jag sitter ju med en sticka som bara är en månad gammal typ…Aaaah men du måste iaf ladda hem nya drivrutiner till det !! Ja men va bra att alla andra idioter talat om det för mej, både i butiken och på tre kundtjänst !!! Puckon Ledsen

Kom hem iaf och tänkte att det är väl lika bra å göra det då, så jag gick in på tre´s hemsida och försökte leta mej fram till uppdateringar…Lättare sagt en gjort, gick vilse i pannkakan. Till slut gick jag in på mina egna sidor och där låg en obetald faktura på 1221 kr !!!! Va i satans gata…….Sååå mycket kan det ju inte vara, kollade fakturan och tyckte absolut inte att det stämde, så det va ju bara å ringa upp supporten. Tyvärr stämde allt Tänker……Fick iaf en jättegullig tjej som vägledde mej till rätt länk för uppdateringen….Den hade jag ALDRIG hittat för dom hade döpt den till uppgradering !!! Uppdatering och uppgradering är för mej två vilt skilda saker !

Ja Ja….säger till mej själv bitcha inte….

Laddar hem uppdateringsfilen och läser noga vad det står
huaw

Fortsätter prossecen…………….och va fan händer ???

errorhuaw

Men HALLÅÅÅÅÅÅ Va fan…va då datakort, är det inte det som sitter i stickan ? Jag fattar ingenting, jag är ju uppkopplad, jag vet att den funkar, (Förutom då den kopplar ner sej)

Så…..va ska jag göra nu då….

Orkar inte bry mej ikväll iaf Ledsen

Tack för det tre Ledsen

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA!!

F'låt att jag asgarvar, MEN dessa j-a mobila bredband!!

Jag har uppdaterat mitt FLERA gånger ändå ber den mig dra ur sladden... Det är en sticka utan sladd det här åxå...!

Hahahahahahhahaha!!

Puss och trevlig fredag hjärtat!!

*kärlek*

raggartufsen sa...

*s* Jag visste ju att jag skulle få kommentar från dej angående detta ha ha ha...Förstod även att du skulle vrida dej av skratt, fast jag trodde iof att du skulle tala gott för Telia *s*
Puss på dej också och en trevlig Fredagskväll du med ;-)

Vi hörs säkert mer under kvällen :-)

Anonym sa...

Jupps ;)

Unknown sa...

3 månaders uppsägningstid har de flesta operatörer. Inget speciellt som bara 3 har. Dessutom så står det på avtalet.

raggartufsen sa...

Ja, jag hade ju i min upprördhet kunnat rota fram det och kollat, nu gjorde jag inte det utan tog bara för givet att 24 månaders abonnemang var just 24 månader och upphörde om man inte förlängde det !!


Fel av mej ;-/