söndag, september 04, 2011

Sista doppet ;-/

Solen har visat sej från sin bästa sida idag, passade på att klippa gräsmattan (Vilket garanterat inte va sista gången för i  år)

Nåt som däremot förmodligen var sista gången för i år va doppet jag tog i poolen efteråt. Poolen håller märkligt nog fortfarande 18¤ och med den värmen som va idag så var det till och med skönt att sitta och soltorka efteråt….kanske inte så smart med tanke på att jag just med näppe tillfrisknat från förkylningen…..Men…..snart är vintern här och det gäller att passa på innan det är försent Ler med tungan ute

Imorgon är första dagen på 24-7 Ser fram emot det som sjutton, ska bli så jäkla kul Blinkar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Satt och funderade lite idag över vad som hänt det här året egentligen, det har varit väldigt mycket mer än det brukar vara ett vanligt år.

  • Carro har fått barn och jag har blivit mormor (Vem har missat det *s*)
  • Min andra dotter har drabbats av cancer Ledsen
  • Min mormor har drabbats av cancer Ledsen
  • En annan familjemedlem (Säger inte vem) har drabbats av cancer Ledsen
  • Jag har opererat mej ännu än gång (Och det är fortfarande inte bra) Ledsen
  • 4 vänner har dött av olika orsaker Ledsen

    Det känns som det räcker för i år, men med döden så är det nog tyvärr så att man kommit upp i en ålder då det är helt naturligt att folk trillar vidare, bara å vänja sej Irriterad

 

Nu ska jag ladda batterierna ås jag är pigg i morrn…..Jobb 15.00-20.00 Ler med tungan ute

Inga kommentarer: