lördag, september 24, 2011

ッ Godmorgon ッ

Hade en alldeles underbar Fredagskväll med Carro, Magnus & lilla Berra.
Även o han inte var på sitt allra bästa humör (Tänder) Så är det alltid mysigt att ha honom nära ღ

Vi käkade Tacos och kollade på Idol och bara hade det allmänt trevligt.

Självklart blev det en en del snack om R.K.R. det är ganska oundvikligt Människan måste ju vara uppdelad i  Tre olika skepnader *s* Undrar vem hon är idag *ler*

Ja Ja...Jag orkar inte just nu lägga nån energi på henne, jag mår alldeles för bra för att göra det....

MEN......Jag har sagt att om hon inte kommer med en ursäkt så kommer en hel del av det hon skrivit på facebook att läggas upp här. Jag skrev också att det skulle ske idag......Men det får vänta, jag har helt andra grejer för mej idag och ☼skiner, så som sagt det får vänta tills nån dag när jag har ork och lust att ta tag i det, det är ju en massa printar som ska granskas och bara gottiset ska tas fram *flinar*
Sen ska det sättas ihop och bli bra.....

Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge  :-)




Inga kommentarer: