torsdag, september 08, 2011

Med laptopen i knät och har dötråkigt :-(

 

Jobb (Praktik) idag 10.00-15.00. Även idag går jag hem med ett brett leénde på läpparna, har så vansinnigt roligt, både med jobbet och arbetskamraterna. Jag fattar inte hur jag kunnat vara utan det där stället förut, framförallt fattar jag inte hur jag klarat att “bara” sitta här hemma med lappen i knät och göra egentligen ingenting…Jag fattar inte…..Har suttit en timme här nu och det är rent av dötråkigt Ledsen

Är bra sugen på att jobba med Sandra på Lördag natt och för o komma från mej så…Ni som känner mej vet att det är dags att göra kors i taket nu *s*

MEN….Det finns ett litet MEN ;-(
JAG MÅSTE SE TILL ATT FÅ RÅD ATT OPERERA ÖGONEN. Idag har jag testat att jobba med linserna på, för att slippa detta av och på med glasögonen. Usch, jag hatar mina glasögon, så fort jag sätter på dom så känns det som jag satt på mej en dumstrut, man får ett äckligt tunnelseénde och tappar totalt fokus på vad som händer runt omkring Ledsen

Inte blev det bättre med linser tyvärr, så idag har jag haft både linser och båda glasögonen. orkar inte mer, vill ha nya ögon, vill ha 50.000 kr.

Kan nån fixa det tack, så blir jag glad….Nä.. så klart att det inte fanns nån som fixar det, vad trodde jag *s*

Drar mej från den här tristessen nu och rullar köttbullar istället Blinkar

Inga kommentarer: