söndag, september 11, 2011

Första nattpasset avklarat och det gick galant :-)

 

Som sagt, åkte in frivilligt och satt med i natt på nattpasset 21.00-07.00.
Hur galen är man inte då *s* Obetalt och på en Lördag *s*

Med facit i hand kan jag bara säga att det var värt det Big Times Ler med tungan ute

Tyvärr var det bara en beställning på hela natten och det var dessutom en taxibil, så jag fick ingen erfarenhet av bussbokningen…..men jag ser det ändå som värdefullt, jag vet nu att jag klarar en hel natt, huvet funka, ryggen sa inte ifrån och nacken är bara liite trött. (Behöver ha en ny stol med nackstöd)

För att hålla oss vakna har vi fakturerat lite…ha ha 4 stycken, städat i köket, spelat spel och tittat på sex and the city the Movie 1:an. Spelade plump för första gången på många år, det var kul som sjutton.

Trodde att jag skulle vara hungrig under natten så jag hade bunkrat upp med vindruvor, morötter, äpplen, matlåda(Köttfärssås &spagetti), 1 risifrutti, rabarberkesella, färdigköpt painriche med ost och skinka, popcorn…….

Det som gick åt var en påse popcorn, 1 klase vindruvor, några morötter och risifruttin. Däremot har det ju slunkit ner en drös med kaffe *s*

Så nu vet jag det till nästa gång *ler*

Vill som sagt inte falla o nattfrossefällan(NFF), ska fortsätta hålla mej till nyttiga frukter Ler

har sovit 5 timmar och är oförskämt pigg, lite grusig i ögonen, det är allt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wordfeud….Jag bara måste få dela med mej av en bild som jag fick av min vän Bunny

Alla kämpar vi ju för att få bokstäverna på färgade rutor och för att få dom bästa orden, alla är inte tillåtna, det är lite tråkigt att den svenska ordboken inte är mer integrerad i spelet, men vissa ord är ju bara helt sjukt att dom kan komma med *s*

Och när man får ord som detta och får denna poängen…Ja då är det ju bara som motståndare att trycka på resign *asg*

Den här bilden hittade jag på https://www.facebook.com/Wordfeud.Sverige?sk=wall

He He He…Snacka om utklassning *s*

Nu……Dags att klä på sej *s*

3 kommentarer:

Nicole sa...

Hahahahaha!!! Kuks lixom ^^ VAD är det?? LOL

OMG vad kul jag hade igår kväll!! :)

Puss hjärtat :)

raggartufsen sa...

Eller hur....Vissa ord är ju bara för mycket *s*

Nicole sa...

:)