måndag, september 12, 2011

24-7…..I Looooove it :-)

 

Varit på “jobb” idag igen, fiiiii fan va jag gillar det *s*

I morgon är det dags igen Ler

Sitter och knåpar lite på Mervis hemsida som slutade funka pga av att hon glömde förnya domännamnet *s* Så nu har vi skaffat ett nytt till henne, men det betyder att jag fick en maaaaassa jobb, alla länkar osv måste fixas till och alla album ska laddas om….*puh*

Samtidigt har jag fejjan uppe och där hittade jag denna som jag bara måste lägga in här…

 

Jag gillar många, men inte alla.
Jag förlåter en hel del, men inte allt.
Jag glömmer fort, men inte alltid.
De jag gillar vet det.
De som jag inte gillar, märker det .
För riktiga vänner kommer jag att gå igenom helvetet
och för mina fiender kommer jag att visa vägen dit......

Inga kommentarer: