tisdag, september 06, 2011

MysTisdag med Berra :-)

Haft en kanondag i Enköping med Carro & Berra. Det är så jädra kul att komma dit nu, för nu börjar han verkligen fatta att det är jag som kommer Blinkar Genast när jag kommer innanför dörren så vrider han på huvet så fort han hör mej *smile*

Idag var vi ner på stan och käkade lunch, sen gick vi till nya Rockfiket och tog en kaffe Ler

Sen gick vi och hämtade ut Berras nya leksak, en hoppgunga, snacka om gunga. ha ha, inget sånt som en annan hade när ungarna va små..nä nä, här snackar vi grejer *s*
Men det ska han ha den lilla, allt det bästa till den bästa Blinkar

Den blev iaf mycket uppskattas av honom och premiärturen var lyckad till 100%

Vet inte riktigt vart tiden tog vägen, men det är ju så när man har kul, helt plötsligt var klockan 17.30….Då tog vi en tur med hundarna så Carro skulle slippa det själv (Magnus jobba över) Sen åkte jag hem.

När jag kom hem hjälpte jag Micke i garaget med att skruva fast den nya hemmagjorda servopumpen på Galaxien. Inte det lättaste kan jag säga att komma åt på en bil som har en meter breda skärmar och en huv som öppnas framåt, jag fick ligga över och sträcka mej över till andra sidan för att kunna hjälpa honom skruva och måtta in *s* En syn för gudarna kan jag säga *asg*

Till middag blev det sen kebabtallrik, jag orkade fasiken inte laga nåt, sne har vi bara kikat på tv hela kvällen.

Nu…fejjan och lite wordfeud Blinkar

Inga kommentarer: