lördag, september 10, 2011

Ska sitta med på jobbet i natt :-)

 

Har bestämt mej för att sitta med Sandra på jobbet i natt, det blir mitt första nattskift Blinkar

Jag får ju ingen lön eftersom jag fortfarande är praktikant, men om jag ska ha nattpasset framöver så måste jag ju nån gång sitta med för att se hur det är och om jag orkar, så varför inte göra det i natt när hon jobbar, henne känner jag ju *ler*

Hon blev så glad när jag ringde och sa det, inte så kul att sitta själv en hel natt annars.

Försökte försova på eftermiddan, men efter 1 timme blev jag rastlös när jag inte somnat, så jag gick upp.

Gick ut och plockade in en massa vindruvor, morötter och äpplen som jag ska ha med mej, vet sen förr att man blir småsugen på en massa när man jobbar natt och jag vill inte falla i nattfrossefällan, så jag ska försöka vara lite nyttig *s*

Vi får väl se hur det går med det *fniss* (Har stoppat ner en påse långpannebullar också) Blinkar

Nu vill jag åka *s* men klockan är ju bara halv sex *s*

Inga kommentarer: