torsdag, september 22, 2011

Nu jävlar är det krig !

 

Nu räcker det lilla gumman, länge nog har jag tigit av hänsyn till min dotter, men som sagt, idag sitter du på facebook och kallar henne parasit…….så nu jävlar räcker det "!

Kommer det inte en ursäkt till carro inom 2 dagar så kommer jag att lägga ut ALLT här på min blogg…ALLT, varenda skit du skrivit till både henne och mej sen det här startade och det har ju hållt på sen valet, då du kritiserade mej för mina åsikter….

Och du….det hjälper inte att du går in och raderar alla dina inlägg….JAG HAR PRINT PÅ DOM *Moooghhhahhha*

Så…Glöm inte, inom två dagar vill jag ha ett telefonsamtal från henne, där hon berättar att du bett henne om ursäkt. Egentligen borde jag ha en också för att du kallar mej för kossa *muttrar*

Händer inte det så kommer min blogg fyllas av printar med dina patetiska skällsord och vidrigheter !

 

2 kommentarer:

renee sa...

varsegod och skiv om mig...jag bryr mig inte, du plockar bara enstaka saker inte allt så du själv uppfattas som en toppenperson. jag vet vad jag skriver och skulle kunna skriva ett och annat om dig men....vill inte göra situationen värre för dig för mycket...kommer från andras munnar och man ska inte ta upp det man själv inte hört eller?? så som uppgörelse mellan en och annan..du vet inte mycket men är sjukt snabb på att slänga skit..konfliktmänniska - tolkningsfråga..snokar gör ju du som vill vara vän med flera som inte ens känner dig...du skicka vänförfrågan till mig av isstag då du var ute och snokade...jag står för det jag skriver men du är kvick på att ta bort det din dotter inte tycker borde finnas med på din blogg..exempel att du önskad all helvete för min emellie..vem startade krig? du skrev om fnudd. vem vill höra åsikter om hans olycka? du gottar dig i andras olycka du saknar känslor..empatilös människa är du och det står jag för...stackars sussie som går på fas 4 stackars dig som har det så svårt...men alla andra då??? som du skiter fullkomligt i

raggartufsen sa...

Ah, du är ju bra jävla rolig du.....(Skönt att du namngav dej själv så jag slapp det)

För det 1:a.....Det va du som bad mej ta bort det inlägget där jag "råkat" nämna E med namn....Det har jag fortfarande bevis kvar på. Som jag sagt, jag har kvar alla konversationer vi haft med varandra, sen vi startade.

För det 2:a....
Skriv på du, vill minnas att du redan gjort det på din facebooksida förut, så jag bryr mej inte. Jag har inget att dölja, så mej skrämmer du inte i det avseendet. Men innan du gör det så ska du tänka dej väldigt noga för. För jag vet också en hel del...Saker som kan få förödande konsekvenser för många....

För det 3:e....Som jag skrev, jag vet bra mycket mer än du törs föreställa dej...Om du bara visste *s* (Glöm inte att jag levt med mannen du nu är gift med)

För det 4:e....Vem är det som är konfliktmänniska...Det va inte jag som startade att sitta på facebook och snacka skit om min mans dotter !! Det va du och jag som mamma tar bara min dotter i försvar. Det är inte OK :-(

För det 5:e...Ja, Jag snokar på din sida, just för att jag vill kolla om du fortsätter att snacka skit om henne, det kommer jag fortsätta göra i all evighet. (Men du ska också veta att folk hör av sej till MEJ och berättar vad du skriver)
Jag har fler vänner i Enköping än du kanske tror.

För det 6:e....Jag har INTE skickat EN ÄNDA vänförfrågan till NÅN av dina vänner. Skulle heller aldrig falla mej in att göra det....Att du ens anklagar mej för det är bara så rent jävla patetiskt så det är inte sant....Fram med bevis tack eller kom med en ursäkt :-(

För det 7:e....JA, jag "råkade" klicka på lägg till vän, när jag skulle maila ett svar till dej på din sida, som du kanske sett så sitter knapparna bredvid varandra och jag var rejält upprörd vid tillfället....Jag skrev det till dej i mailet också ooops jag råkade klicka fel...Minns du ??

För det 8:e..JA jag skrev om Fnudd, men om du läser det inlägget igen så kan du se att jag namngav honom aldrig och min anledning var för att visa kondoleanser som man säger. Det var en handling i respekt till honom INTE för att få igång nå jävla kommentarsflöde här om vems fel det var eller inte...Efter som jag har kommentarer öppna här på bloggen så kan jag inte styra vem som skriver vad och jag kunde i ärlighetens namn inte föreställa mej att det skulle komma så korkade kommentarer. Eller tror du att jag drog i gång det för att såra E ?

Det finns faktiskt fler än du som kan sörja en död människa !
Vi lever i sverige och här har vi yttrandefrihet ;-)

För det 9:e..... Kalla mej gärna empatilös, jag vet iaf att jag inte är ensam i det facket, du gör mej fint sällskap där, för du kan väl knappast påstå att du är full av det när du kastar ut din mans dotter med en tidsfrist på bara 2½ månad !!

Och slutligen vännen.....
För det 10:e....Vaddå fas 4..HA Ha Ha...du vet ju verkligen inte vad du snackar om, jag hann ju inte ens komma till fas 1 *s* Och fas 4 finns inte ens !!

Men jag antar att det inte är nåt du vet nåt om, vare sej du eller mannen har ju hamnat där än.

Jag har massor av empati till människor som har det svårt och som hamnat där, det är JUST därför jag valde att inte rösta blått, men det fick jag ju på däng av dej för att jag hade dom åsikterna.

Var det nåt mer du ville ta upp eller är du beredd att ge Carro en ursäkt nu ??